Priser

Timepris:
388,00 kr. ekskl. moms.
485,00 kr. inkl. moms.

Hertil lægges 2 timer til forberedelse, udarbejdelse af rapport og billedemateriale.

Der betales desuden for kørsel. Privatkunder betaler et fast kørselsgebyr på ml. 100,00-300,00 kr. pr. dag.
Erhvervskunder betaler 5 kr. pr. kørt km. dog minimum 300,00 kr. pr. dag.

Møder:
Afholdelse af møde på kundens adresse:
400,00 kr. ekskl. moms pr. time.
(Tilbydes kun til erhvervskunder).

Afholdelse af møde på vores kontor:
388,00 kr. ekskl. moms. pr. time.
485,00 kr. inkl. moms. pr. time.
(Skal betales kontant efter mødets afslutning af privatkunder).

Fyn tillæg
For opgaver på Fyn kan der blive opkrævet broafgift på 2 x 235,00 kr.

Minimum fakturering:
Minimum fakturering er 6 timer for den første dag, og 4 timer for efterfølgende dage. Hertil lægges udgifter for kørsel.

Fotos:
Fotos leveres pr. mail/i dropbox gratis.
Ønskes fotos udskrevet på papir, koster de 40,00 kr. pr. stk.

Betaling:
Alle opgaver skal betales forud.
Sydbank konto: 6813 - 0001059096.

Diskret betaling:
Hvis du ikke kan overføre pengene fra din konto pga. risikoen for kritiske spørgsmål efterfølgende, anbefaler vi at du blot går ind i en lokal Sydbank afdeling og overfører pengene kontant ved disken. Se Sydbanks åbningstider. Hvis du overfører penge fra en anden bank end Sydbank, så husk at lave det som en "samme dags overførsel", disse overførsler står på vores konto samme dag efter kl. 15:00. Det er også muligt at betale fakturaen på vores kontor, ring venligst en time i forvejen.

Vær opmærksom på følgende:
- Er du ikke selv Sydbank kunde koster det ca 100,00 kr. at indsætte penge.
- Du kan ikke sætte penge ind i en kontantløs afdeling. Men du kan sætte penge ind i Sydbanks pengeautomater på gaden (max 30 sedler pr. indbetaling)
- Hvis du indsætter over 7.500,00 kr. skal du dokumentere hvor du har pengene fra (hvidvaskningsloven).

Varsel:
Som udgangspunkt ser vi helst et varsel på 2 dage, så vi kan nå at forberede os og finde de rigtige folk til opgaven.

Hvis vi skal påtage os en opgave enten samme dag eller næste morgen, kan det kun lade sig gøre såfremt du enten har deponeret et depositum i forvejen, eller foretager en straksoverførsel via netbank til vores bankkonto, senest 6 timer før opgaven skal starte.

Betingelser for annullering af opgaver:
• Forudbetalte opgaver kan annulleres uden beregning med et varsel på minimum 48 timer inden opgaven starter. Annulleres opgaven senere vil det indbetalte beløb ikke blive refunderet.

Betingelser for ombooking af opgaver:
• Forudbetalte opgaver kan uden beregning ændres med et varsel på minimum 24 timer inden opgaven starter. Ændres tidspunkterne eller ombookes opgaven til en ny dato senere faktureres et gebyr på kr. 2.500,00. Opgaven kan kun ændres en gang, herefter bortfalder retten til at disponere over det indbetalte beløb og ubrugte resttimer refunderes ikke.

Læs desuden: sådan arbejder vi


PRIVATDETEKTIVERNE APS | KRATBJERG 201 | 3480 FREDENSBORG | TLF: 50 44 13 63 | POST@PRIVATDETEKTIVERNE.DK | CVR 35809384